ORGANIZACJA DNIA
Ramowy rozkład dnia
| I. | 6:00 – 8:15 | Schodzenie się dzieci. Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową. Realizowanie celów i zadań ujętych w planach miesięcznych: – zabawy w kącikach zainteresowań – wykonywanie zadań indywidualnych – czynności porządkowo – gospodarcze – pomoc w przygotowaniu do zajęć – ćwiczenia poranne, poranny krąg zmysłów, zabawy taneczno-ruchowe. |
| -Zabiegi higieniczne. Przygotowanie do śniadania. | ||
| 8:30 – 8:45 | I śniadanie.
|
|
| II. | 8:45 – 10:50 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową. Realizowanie celów i zadań ujętych w planach miesięcznych. Zajęcia z całą grupą, w małych zespołach, indywidualnie z przewagą działalności umysłowej, muzycznej i plastyczno – technicznej. |
| Zajęcia i zabawy zorganizowane, podejmowane z inicjatywy dzieci w ogrodzie przedszkolnym.
|
||
| 11:50 – 11:00 | Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne. | |
| 11:00 – 11:30 | II śniadanie. | |
| III. | 11:30 – 12:50 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową. Realizowanie celów i zadań ujętych w planach miesięcznych.
Grupy I i II – odpoczynek, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej. |
|
12:50 – 13:00 |
Grupy III – VII – ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci; zabawy w kącikach zainteresowań, spacery i wycieczki, zabawy zorganizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym.
Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne, przygotowania do obiadu. |
|
| 13:00 – 13:30 | Obiad. | |
| IV. | 14:00 – 17:00 | Rozchodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami. |
|
|
Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia, zabawy wyciszające |


